close
تبلیغات در اینترنت
شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع
چهارشنبه 23 آبان 1397
برنامه کاربردي شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,دانلود برنامه شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه توپ شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه کاربردي ويندوز شيلد-برنامه کاربردي شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,دانلود برنامه شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه توپ شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه کاربردي ويندوز شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه خوب شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه بهينه سازي  شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  , برنامه پشتيبان گيري شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه جديد شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه بهينه سازي به نام شيلد- قسمت اول : حمله و
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,367
  • بازديد ديروز : 4,358
  • بازديد کل : 5,929,116
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
رزرو هتل مشهد

تبلیغات
مدل لباس 2018 مجلسی
مدل لباس مجلسی
نورولوژیست بهترین دکتر سردرد در تهران درمان بدون جراحی دیسک کمر درمان غیر جراحی دیسک کمر درب ضد سرقت دوربین مدار بسته آزمون آنلاین درسی خرید شال و روسری درب ضد سرقت دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس گیفت کارت طراحی سایت شیراز طراحی وب سایت ترجمه مقاله
ثبت آژانس مسافرتی
شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع
  • تعداد بازديد : 396
  • شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع

    سوپر سل بالاخره وعده خود را عملی کرد و شروع به منتشر کردن آپدیت های بازی نمود و خوشحالم که اولین آپدیت رسمی را خدمت شما معرفی می کنیم ، امروز 23 نوامبر 2015 است و نخستین روز از 2 هفته معرفی آپدیت رسمی بازی کلش آف کلنز که در ماه دسامبر تاون هال 11 ، قهرمان جدید ، ساختمان دفاعی جدید و ... توسط سوپرسل معرفی شد و این بروز رسانی جدید با تغییرات جدیدی همراه است که هدف آن بهبود بازی است ! ما سعی خواهیم کرد که این آپدیت ها را به شما در اسرع وقت معرفی نماییم که در اولین مطلب به معرفیشیلد- قسمت اول : حمله و دفاعمی پردازیم که برای توضیحات بیشتر بهادامه مطلبتوجه نمایید ...

     

    یکی از مسائلی که در بازی تاثیر گذار است و در بروز رسانی ها و آینده بازی تاثیر گذار است و هر روز با آن نیز سرو کار داریم شیلد است و سیستم شیلد یک کار پیچیده و ظریف است که شامل یک بسته گسترده و تغییرات بزرگی است که برای دفاع عادلانه تر روستا طراحی شده است و به بازی انعطاف بیشتری می دهد و هدف آن این است که کاربران را به حمله های بیشتر تشویق خواهد کرد !

     

    سیستم شیلد ( سپر ) بازنگری شده است و بهبود یافته است .

    قبلا در چند پست در مورد جزئیات سیستم شیلد توضیحاتی داده شده بود که گفته شده بود شیلد حمله و دفاع چگونه بازیکنان را تجت تاثیر قرار خواهد داد با این حال دو تغییر اساسی که باید بازیکنان با آن آشنا باشند و آگاهی داشته باشند که اولین و مهمترین آن :

     

    + تخریب تاون هال دیگر شیلد به شما اهدا نمی کند - پس تاون هال هایتان را دیگر در داخل روستا قرار دهید!

    + هنگام شیلد اگر حمله کنید دیگر شیلد شما کلا از بین نمی رود بلکه بر اساس طراحی بازی ، مقداری از آن کم می شود.

     

    قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .


        12 ساعت شیلد با تخریب 30% روستا کسب می شود.
        14 ساعت شیلد با تخریب 60% روستا کسب می شود.
        16 ساعت شیلد با تخریب 90% روستا کسب می شود.
        افرادی که حمله می کنند اگر با 50% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !

    راجب به حمله ایی که می کنید ، زمانی که در حالت شیلد (محافظت) هستید :

    + زمانی که در حالت شیلد هستید می توانید سرچ کنید که از زمان شیلدتان کم نمی شود ، می توانید حالتانتقام  را بکار بگیرید (revenge) و در یا در حالت مولتی پلیر حمله و بازی کنید.

    + استفاده از multiplayer بازی یا استفاده از حالت revengeبازی از شیلد شما3 ساعتکم می کند .

    + در حملات بعدی در حالت شیلد ساعات بیشتری کم می شود از شیلد ( 4 ساعت ، 5 ساعت و ...)

     

    تغییرات زیادی برای این مورد ها وجود دارد از جمله محافظت از روستای جدید و غارت مجدد و پیشنهاد جایزه و ... ولی در حال حاضر تا این اندازه برای این پست کافی است و این جزئیات و کنجکاوی های شما در آینده بحث خواهیم کرد و همین بس که حملات روزانه و دفاع از روستا را دیدیم که چگونه بازی و یک بازیکن کلش (Clasher) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

     

    این شیلد برای همه آغاز می شود.

    سیستم دفاعی شیلد از ابتدای بازی دست نخورده باقی مانده بود و باید برای آن فکری می شد چرا که بعد از هر حمله بازیکنان به مدت طولانی به حالت شیلد می رفتند و نزاع و حمله کمتر می شد.

    در مورد سیستم دفاع / حمله - در حالت دفاع ممکن است کمی زننده و با ناراحتی برای شما باشد ، چرا که ساختمانهایتان را می بینید تخریب شده است و غنائم بازی به سرقت رفته و اکسیر و طلا هایی را از حملات دیگران از دست داده اید ولی باید توجه داشته باشید که نیمی از هیجان بازی و سرگرمی آن وشیرینی بازی به حمله است ، سیستم کاملا متعادل طراحی شده است و به دقت برنامه ریزی شده است و امکان سرکوب مهاجم وچود دارد و ضربه زدن به بازیکنان دیگر خیلی سخت نیست و اغلب بازیکنان را در حالت هجومی قرار خواهد داد.

    سیستم جدید شیلد می توان بازیکنان را به امیدوار کند تا به جمع کردن تروفی بپردازند و آنها را عملا هل دهد به لیگ های برتر برای گرفتن و کسب جوایز بیشتر لیگهای بالاتر و گیم پلی بازی را لازم بود بعد از سه سال تغییر داد و همین باعث می شود تا بازیکنان از راه های خلاقانه کشف کنند و از استراتژی های مختلف کسب درآمد کنند !

    تاون هال خارج - دیگر احتیاج بود به یکی سیستم جدید شیلد

     

    درست است که "شیلد رایگان" با گذاشتن تاون هال در بیرون از دهکده به راحتی کسب میشد و در بسیاری از روستاها و نقشه ها و استراتژی ها بکار گرفته می شد ولینبرد: راهی عادلانه تر متعادل تر و انعطاف پذیر و سرگرم کننده است که باعث درگیری بیشتر بین بازیکنان می شود و پشتیبانی بهتر از گیم پلی بازی است برای راه های آینده و برنامه های جدید بازی بکار گرفته می شود.

     

    چطور سیستم دفاعی شیلد جدید بازی را بهتر می کند ؟

    گرفتن شیلد دیگر غیر قابل اعتماد است و دیگر شیلد برای مدت طولانی در دهکده تان فعال نیست.

    دفاع خوب می تواند شما را اجبار کند به دفاع دوباره از دشمن - تخریب کم هم هیچ شیلدی نمی دهد.

    زمان شیلد انعطاف ناپذیر است و اغلب بیش از حد طولانی و یا خیلی کوتاه نیست و متناسب با برنامه روزانه شما است.

    شیلدهای 12 ساعته خیلی طولانی بود و به این معنا که شما بازی را فراموش می کردید و با شیلد های جدید بازی معنای بهتری پیدا می کند .

    شیلد های طولانی باعث دلسرد شدن از بازی می شود و یک تاکتیک ضعیف به شمار می آید .

    شیلدهای طولانی که به دفاع کننده داده می شد به بازی لطمه می زد و باعث خسته کننده شدن بازی می شد.



    واضح است که برای بهبود بازی موثر بود ! و افراد باهوش می توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند چرا که شیلدهای قبلی که غیر قابل اعتماد بودند و انعطاف پذیر نبودند منجر به شیلد فراموش شده می شدند و شیلد فراموش شده باعث عدم درگیری می شود و عدم درگیری و مبارزه منجر به عدم حمله می شد و عدم حمله منجر به دلسرد شدن از بازی می شد .

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی